Mereka Yang Baik Hati

Anda Pengunjung Yang Ke-

kerja kusus seni membosankan !!

assalamualaikum.. bismillahirrahmanirrahim.. :)
okay.. sumpah rindu gila dekat blog kesayangan saya ni.. hmm.. buzy lahh, dengan ulangkaji nya dengan kerja kusus lagi.. errr.. -_- bosan !
Alhamdulillah lah, tahun nie tahu last saya bersekolah, serius dah tak sabar nak habis sekolah, nnti tak payah nak belajar.. fyi, saya tak nak sambung belajar nnti, kalau boleh habis sekolah nnti nak kerja then kahwin.. yay! haha.. gataii.. calon belom ada lagi.. :(
takpe.. cinta pasti akan datang.. cyeh! poyo nya ayat aku ni...

sumpah penat buat kerja kusus, ada lah dalam 2bulan dah cikgu bagi kerja ni, tpi still tak siap lagi.. takpe lah, isnin nie boleh hantar, takpe.... biar lambat asalkan selamat! *kata2 yg nak sedap kan hati sendiri.. :D
Alhamdulillah, projek seni dah siap, cantik tau projek seni saya, mak yg tolong tau, ye lah berkat seorang mak lah kata kan... haha.. *poyo lagi* nnti saya post ye gambar projek saya.. tunggu~

hmm.. tv still rosak, tak boleh bukak.. so, esok tngk bola piala FA dekat as-salam atau stadium je terus.. hehee.. nampak nye tngk dekat bola dekat as-salam je lah..
tak pe.. suasana kedai mamak pon dah macam dekat stadium kan.. hehee... okay saya harap JDT lah yg menang piala FA ni.. hmm.. bukan apa.. saya suka betol lah dekat Farid Famli tuh, hensem betol..! sumpah! tak tipu.. hehee.. i love him.. kihkihkih...

okay lah, sampai sini jer kot, insyaAllah bulan puasa ni kita jumpa lah.. SELAMAT BERPUASA dan SELAMAT HARI RAYA.. *cyeh! lama lagi kan nak raya..

bye2..Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment