Mereka Yang Baik Hati

Anda Pengunjung Yang Ke-

selesai kemas blog saya !

Assalamualaikum...
hmm.... okay, post pertama untuk blog yg lama nie.. bukan apa.. post yg lama2 tuh rase boring untuk di bace.. haha.. saya cuba untuk aktif dalam update2 blog nie, tpi saya buzy laa.. maklumlah.. tahun nie saya SPM, *cyeh ! nak cakap yg aku nie study lah* haktuih !

serius mmg tak de cerita pon nak cerita sebenar.. tpi saja gedik2 nak update blog plak hari nie, pastu biar kan blog ni bersawan lagi.. hehee.. kay lahh nnti kalau ada masa dan panjang umur saya update lagi okay.. dadaaa~

dah bersih blog aku nie, aku kemas nya.. sampai post2 aku buang, HAHA..

: : update blog sambil dengar lagu dari blog izzati.. *tak tahu tajuk apa*

bye-bye
ASSALAMUALAIKUM *w'salam.. dah tolong jawab kan.. :P

boyfriend baru saya.. -Warren kole-

No comments:

Post a Comment